A Competición de Robots reuniu a máis de 800 mozas e mozos na Escola de EnxeñerÃa Industrial
venres, 28 de abril do 2017
Finalmente
desenvolveuse
este venres a terceira edición da Competición de Robots na Escola
de EnxeñarÃa Industrial do Campus de Vigo no que participaron
máis de 800 mozas e mozos, sobre todo procedentes de centros de
secundaria e bacharelato da nosa terra, poñendo en xogo cadanseu
maxÃn e capacidade de innovación. En total, formáronse 170 equipos
divididos en dúas categorÃas, Wall-E, dirixida ao alumnado
de estudos medios, e R2D2, orientada a titulacións superiores e a
universitarios. O seu lugar de operacións: o hall da escola,
onde amosaron os seus enxeños nos tapices de xogo. Centros de Vigo,
Brión e Santiago acadaron os premios nas categorÃas Wall-E e
R2D2.
Na
primeira modalidade o equipo Illuminati Confirmed do IES Alexandre
Bóveda de Vigo foi o vencedor dos centros de 1º e 2º da ESO; o
equipo Brión 4 do IES de Brión de 3º e 4º da ESO e o equipo
RosalÃa 4 do IES RosalÃa de Castro de Santiago de Compostela de 1º
e 2º de Bacharelato. Mentres, na categorÃa R2D2 o premio foi
para o equipo Festo Fluidsim formado por alumnado do Ciclo de
Automatización e Robótica Industrial do Colegio Montecastelo.
Nesta
edición, o xurado do premio á orixinalidade entregou un galardón
por cada categorÃa "ante a enorme imaxinación e creatividade
das propostas". AsÃ, o equipo The Bugs do IES Castro Alobre de
VilagarcÃa de Arousa, acadou o premio de 1º e 2º da ESO; o equipo
Microondas do IES San Rosendo de Mondoñedo o de 3º e 4º da ESO; o
equipo Casanovas 1 do IES SofÃa Casanova de Ferrol o de 1º e 2º de
Bacharelato do equipo Marmini Robot do IES San Paio de Tui o premio
da categorÃa R2D2.
Logo de rexistrase nos lugares
correspondentes e realizar varias probas para facer os últimos
retoques nos robots, a media mañá deron comezo de xeito simultáneo
en 13 tapices diferentes as dúas probas correspondentes á categorÃa
Wall-E, nas que participaron 155 equipos, dos cales 82 eran de
ensino secundario e 73 de bacharelato.
O
rastrexo, un dos exercicios, consistÃa en seguir o percorrido de
liñas rectas e curvas trazadas no tapiz, mentres que na proba do
varredor, os robots tiñan que moverse nun trazado dun metro de
diámetro e recoller dúas latas de refresco, que debÃan deixar fora
do circuÃto no menor tempo posible. Un pouco máis tarde foi a
quenda para os 17 conxuntos inscritos na modalidade R2D2,
compostos por tres compoñentes, e que procedÃan de titulacións
superiores, aÃnda que este ano como novidade competiron tamén dez
equipos de 1º de Bacharelato. Preto do mediodÃa, disputáronse tres
probas individuais, rastrexo e varredor, similares ás da categorÃa
de Wall-E, e a proba do labirinto, con máis obstáculos a
sortear, e por último, competiron tamén nunha proba colectiva.