A retransmisión do Campionato Mundial de League of Legends superou os 32 millóns de espectadores
mércores, 20 de novembro do 2013
- Imaxe das finais do Campionato Mundial
A moitos pode resultarlles curioso que existan xogadores
profesionais de videoxogos, e que ás competicións oficiais cheguen a
denominalas deportes electrónicos (eSports), pero hai datos que poden axudarnos
a entender nalgúns paÃses iso non é asÃ, como o feito de que as
finais do Campionato Mundial de League of
Legends conseguise superar a barreira dos 32 millóns de espectadores,
con máis de 8,5 millóns de espectadores simultáneos nalgún momento, o que supón
un espectacular incremento de audiencia fronte a edición do ano pasado (que só conseguira
chegar aos 1,1 millóns de espectadores simultáneos).
- Chae Piglet Gwang-Jin foi o mellor xogador do Campionato, sendo integrante do equipo gañador (SK Telecom T1 K)
Esta competición que xuntou a milleiros de afeccionados en Corea do Sur nun espectáculo que poderÃa rivalizar con outros encontros deportivos demostrou tamén que as plataformas de vÃdeo a través da Internet poden competir coas canles de televisión tradicionais, xa que a retransmisión do campionato realizouse en directo a través de Twitch. Tamén deixa claro que as marcas que acadan as retransmisións en directo a través de YouTube de eventos como a voda real británica ou os Xogos OlÃmpicos vense claramente eclipsados por contidos máis propios da Rede, como os videoxogos.
- As partidas de League of Legends conseguen congregar a millóns de espectadores