Activision di adeus a Guitar Hero
xoves, 10 de febreiro do 2011
Activision
Blizzard anunciou os seus resultados
financeiros correspondentes ao último trimestre de 2010, quedando claro que
o éxito de grandes tÃtulos coma World of
Warcraft: Cataclysm e Call of Duty:
Black Ops supuxeron que a compañÃa rematase o perÃodo cun incremento
interanual dos seus beneficios netos ata chegar aos 4.450 millóns de dólares,
pero esa só foi a cara positiva dos resultados, pois a análise dos seus
investimentos levounos a decidir disolver a unidade de negocio de Guitar Hero, de xeito que durante 2011
non teremos entrega desta popular saga musical (asà coma do tÃtulo irmán DJ Hero), o que non é a única franquÃa
que abandona Activision, pois tamén cancelan o xogo True Crime: Hong Kong (aÃnda non manifestaron se a franquÃa
desaparecerá definitivamente, aÃnda que parece evidente que non volverá a curto
prazo) e parece
que tamén fan o mesmo cos xogos de Tony Hawk (que fracasaron
estrepitosamente nas súas últimas entregas).
Activision xustifica o cese de Guitar
Hero na caÃda de vendas dos xogos musicais, aÃnda que non parecen
reflexionar no feito de que a saturación de tÃtulos do xénero tamén é culpa
deles, xa que pasaron de lanzar de 1 a 2 xogos deste tipo ao ano a invadir as
tendas en 2009 con Guitar Hero 5, Guitar Hero: Metallica, Guitar Hero: Van Hallen, Guitar Hero Smash Hits, Band Hero e DJ Hero, o que tivo coma consecuencia directa unha redución de
ingresos por tÃtulo, polo que a morte desta franquÃa parece máis unha reacción miope que unha boa análise do sector,
pois quedan moitos seareiros deste tipo de tÃtulos, que terán agora que
limitarse á franquÃa de Rock Band
(obra da mesma xente que creou Guitar
Hero) que parece ser a única capaz de acadar un nivel aceptable, posto que
o resto de xogos musicais con instrumentos son tecnicamente moi inferiores,
aÃnda que tamén teñen problemas para manterse no mercado.
Nun principio parece
que a franquÃa de Guitar Hero desaparece
definitivamente, aÃnda que poderÃa recuperarse dentro duns anos, o que
serÃa unha operación realmente complexa, pois precisarÃa dunha renegociación da
explotación dos temas musicais dos xogos.