As mulleres súmanse ao mercado dos videoxogos apostando pola xogabilidade

venres, 24 de agosto do 2007 Matías Olazabal

Ó pensar nun xogador de videoxogos automátcamente vénnos a cabeza un mozo deitado nun sofá tentando asaltar un cuartel inimigo, decapitar ó seu adversario, matar zombies ou tunear o seu coche até romper todos os límites de velocidade. Porén, á marxe deste grupo de consumidores habituais (e masivo) de videoxogos, o sector do lecer vitual está a ver o nacemento dun novo mercado periférico: os xogadores ocasionais.

Este novo perfil de xogador (denominado en inglés casual gamers) semella a auténtica antítese do estereotipo de xogador, xa que, segundo o publicado por un artigo no portal siliconvalley.com, a gran maioría dos consideradas consumidoras circunstanciais (ou informais) son mulleres de entre 35 e 45 anos, as que, lonxe de (mal)gastar moito tempo e diñeiro en toda a parafernalia dos videoxogos e as técnicas para dominalos, empregan o ordenador de casa para pasar un rato de desconexión cuns programas simples e intuitivos que no requiren máis duns minutos para comezar a pasalo ben.

Este grupo de novos consumidores, polo de agora minoritario -pero está a medrar-, xa captou a ollada dos grandes fabricantes de xogos, aínda que de momento está dominado por pequenas firmas independentes. Os xogos programados por estas empresas aseméllanse ós arcades dos oitenta, e algúns mesmo non son máis que recreacions dos xogos de mesa tradicionais, como é o caso do Trivial Pursuit ou o Monopoly.

Imaxe de mulleres xogando vista no sitio de Jez.

PUBLICIDADE