Cancélase un xogo financiado a través de Kickstarter
martes, 18 de marzo do 2014
AÃnda que tendemos a pensar que as achegas a proxectos de
micromecenado son compras anticipadas, o certo é que trátase de investimentos
que, de trunfar, poden recompensar aos seus mecenas, pero de cando en vez as
cousas non saen como se espera, principalmente pola inexperiencia dos equipos
detrás dos proxectos innovadores, e iso non só acontece polas dificultades de
fabricar produtos fÃsicos, senón tamén á hora de desenvolver videoxogos, como
veñen de demostrar dende Exploding Rabbit, compañÃa que está a decepcionar a
centos de persoas que lle deran apoio.
Este proxecto encabezado por Jay Pavlina buscaban crear un xogo de plataformas
en 2D chamado Super
Retro Squad, no que pretendÃan imitar clásicos xogos de plataformas na
liña do que fixeran no xogo
Flash Super Mario Bros Crossover,
o que deberÃa ter servido de garantÃa de bo facer, pero a ambición do novo
proxecto que buscaba 10.000 dólares para financiarse e conseguira xuntar 53.509
dólares, estimando rematar o produto en marzo de 2013, non só continúa sen data
de lanzamento fixada, senón que agora Jay
Pavlina entoa un mea culpa e anuncia
que non foi quen de xestionar o proxecto, polo que ten que metelo na neveira,
asegurando que, de ter sabido o complicada que serÃa esta aventura, non terÃa
iniciado un proxecto de Kickstarter ata ter adquirido a experiencia suficiente.
Boa parte deste problema vén de que, en vez de desenvolver o novo xogo en Flash
(como Super Mario Bros Crossover),
optou por empregar como motor do xogo Unity, plataforma moi diferente que fixo
que tivese que empezar practicamente todo o traballo dende cero e comprobando
do xeito máis duro que non elixira a plataforma máis axeitada para un tÃtulo en
dúas dimensións. Se a isto sumámoslle erros de cálculo á hora de estimar o
tamaño do xogo (moito máis ambicioso do que pensaban inicialmente), o cálculo
pouco realista dos custos (hai que pagar aos desenvolvedores para que dediquen
o seu tempo ao proxecto) e a formación dun mal equipo de traballo (en boa
medida por as limitacións económicas). De todo isto pode desprenderse que o
grande erro de Pavlina foi lanzar un proxecto en Kickstarter antes de ter
completado o deseño do xogo, pois só tiña unha vaga idea na cabeza do que
querÃa conseguir, e dese xeito non puido realizar unha boa planificación nin
unha estimación de custos realista, de xeito que ano e medio de esforzos
remataron finalmente en nada; tamén errou á hora de non apostar por un pequeno
grupo de desenvolvedores con experiencia que traballasen a xornada completa.
Dado que os cartos recibidos a través de Kickstarter investÃronse nun proxecto
fracasado, os mecenas non recibirán nada, aÃnda que Jay Pavlina convida aos
usuarios que achegaron maiores cantidades (un chegou a aportar 2.500 dólares ao
proxecto) a contactar con el para intentar compensalo dalgún xeito.