Confirman o desenvolvemento dun Super Mario para 3DS
mércores, 2 de marzo do 2011
Un ano máis chega
a Game Developers Conference, que nesta ocasión ten coma protagonista á nova
consola portátil de Nintendo, de aà que Satoru Iwata realizase unha
presentación a xeito de anticipo do lanzamento europeo da Nintendo 3DS, na que
o principal anuncio foi a confirmación
de que está en preparación un novo Super
Mario para 3DS, do que puideron verse varias imaxes, que presentan un
certo aire ao Super Mario Galaxy e,
de feito, comparte equipo de desenvolvemento con tal saga, o que é toda unha
garantÃa.
AÃnda que era evidente que Nintendo Ãa lanzar un xogo da súa principal saga
para a nova consola, sorprende que non estivese entre os tÃtulos de lanzamento,
e incluso seguimos sen saber cando poderemos ver o novo tÃtulo do que darán
máis detalles no mes de xuño durante a feira E3.
Pero non toda a presentación de Iwata xirou ao redor de Mario, senón que tamén
aproveitou a súa intervención para falar da industria dos videoxogos, amosando
a súa preocupación polo feito de que se estea a perder a artesanÃa na creación
de xogos, de xeito que están a converterse nun proceso industrial, polo que
reivindica a recuperación do espÃrito co que se desenvolveron tÃtulos coma Kirby, Mario ou Prince of Persia,
que continúan diferenciándose do resto por sen uns produtos cativos, coidados e
con certo carácter persoal.
Tampouco esqueceu o feito de que o
desenvolvemento de tÃtulos para videoconsolas está a vivir unha crise provocada
en boa medida pola emerxencia dos xogos para móbiles, de xeito que hoxe
terminais coma o iPhone teñen un catálogo de xogos moi superior que as consolas
domésticas actuais.
Iwata considera que o modelo de negocio dos xogos para móbiles, baseado en
prezos moi reducidos e publicidade forzan a uns custos de desenvolvemento moi
reducidos, o que opina que non é positivo para o sector, por repercutir
seriamente na calidade; aÃnda que esas crÃticas parecen encaixar só no punto de
vista de Nintendo, posto que os desenvolvedores están encantados de poder
participar en pequenos estudos que poden lanzar tÃtulos para estas novas
plataformas, pois ata o momento resultaba sumamente complicado poder editar un
videoxogo, xa que era preciso non só adquirir un caro kit de desenvolvemento
para cada consola, senón tamén acadar a autorización da compañÃa de videoxogos
para poder lanzar un tÃtulo para o seu sistema.